mbmali.loxblog.com
دانلود برنامه ویروس کش نود 32 ورژن جدید 9.7.10


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 27 آذر 1389
بازدید : 3650
نویسنده : علی سلمانی

 

سرانجام پس از مدت ها انتظار ، نسخه 9 آنتی ویروس معروف شرکت ESET نیز منتشر شد. در این مطلب از سایت خدمات موشواره ، قصد معرفی نسخه Antivirus این محصول شرکت ESET را داریم. Nod32 نام یکی از محبوب ترین آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی قدرتمند دنیا ، محصولی از شرکت ESET کشور اسلوواکی است .نسخه جدید این آنتی ویروس در دو بخش مختلف ESET NOD32 Antivirus و ESET Smart Security منتشر شده که هر کدام یک سری ویژگی های خاص به همراه دارند .که در بخش ESET NOD32 Antivirus نرم افزار قادر خواهد بود تا سیستم شما را از هر گونه آلودگی ها از جمله : کرم ها ، ویروس ها ، تروجان ، نرم افزارهای جاسوسی و… و نفوذ هکرها محفوظ نگه دارد و در بخش ESET Smart Security امکاناتی دیگر از جمله دیوار آتش و آنتی اسپم و قسمت های کاربردی فراوانی تعبیه شده است که کاربر می تواند امنیت سیستم خود را در محیط اینترنت افزایش دهد. در این مطلب از سایت فوردانلودز ، مفتخریم به عنوان یکی از اولین وب سایت های فارسی زبان ، به معرفی نگارش Antivirus این نرم افزار می پردازیم. این نرم افزار قادر است سیستم عامل شما را در برابر هرگونه خطرات ناشی از ویروس ها ، کرم ها ، تروجان ها ، بدافزارها و… محافظت کند و به محض ورود هرگونه ابزار مخرب ، شما را از وجود آن مطلع سازد و به سرعت آن را پاکسازی کند. با توجه به گسترش بازی های رایانه ای و استفاده ی بسیار فراوان از کرک ها ، ممکن است بسیاری از این فعال ساز ها به عنوان فایل مخرب شناسایی شده و بدون اجازه شما حذف گردند ، اما ESET NOD32 Antivirus به کمک ویژگی قرنطینه به شما این امکان را می دهد که اینگونه فایل ها را در حالت قرنطینه قرار دهید تا نرم افزار به طور خودکار آنان را از بین نبرد. دانلود در نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی در یک فایل هستند هنگام نصب باید گزینه یه 64 بیتی یا32 بیتی را انتخاب کنید.

برای فعال سازی اموزش در داخل پوشه به صورت فیلم وورد نوشته شده.ویوزنیم نیز داخل

ان پوشه است.

 

 

لینک دانلود

 حجم : 120 مگا بایت




:: برچسب‌ها: دانلود آنتی ویروس , دانلود نرم افزار , دانلود ویروس کش , دانلود ضد ویروس رایگان , دانلود آنتی ویروس جدید , دانلود آنتی ویروس قوی برای کامپیوتر , بهترین آنتی ویروس , دانلود آنتی ویروس سبک , دانلود آنتی ویروس آپدیت شده , دانلود آنتی ویروس رایگان , دانلود Antivirus , دانلود Anti Virus , دانلود نود 32 , دانلود آنتی ویروس نود32 , دانلود آنتی ویروس نود 32 , دانلود آنتی ویروس نود , دانلود آنتی ویروس است , دانلود NOD32 , دانلود آنتی ویروس NOD 32 , دانلود آنتی ویروس ESET NOD32 , دانلود آنتی ویروس نود32 نسخه جدید , دانلود ESET NOD32 Antivirus , دانلود نود 32 ورژن 9 , دانلود نود 32 ورژن 9 , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








خدمات اینترنتی موشواره

آیا از این سایت خوشتان آمده وراضی هستی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود انواع برنامه بازی فیلم و... و آدرس http://www.mbmali.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 1022
بازدید کل : 82046
تعداد مطالب : 222
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com